Rimmel moisture renew lipstick

Zdravím všechny mé milé čtenáře, doufám, že si užíváte pátku a slunečného počasí, přes víkend se má prý ochladit a sněžit. No tak uvidíme :D Já dnes stihla zajít po nějaké době zase na gympl za mou francouzštinářkou, pobavit se o tom Erasmu a jak to jde ve škole. V Tetě jsem narazila na výprodeje značky Basic, tak mám spoustu věcí za pár korun (fotka na FB) a za chvilku se chystám za sestřenicí, abych konečně viděla malého Šimonka, který se narodil před 3 týdny :)


Když jsem před nějakou dobou dostala balíček s touto rtěnkou, měla jsem smíšené pocity. Byla jsem moc ráda, protože rtěnek zrovna moc nemám a chci je nosit častěji. Ale nebyla jsem si jistá odstínem, který mi Rimmel poslal, jedná se o odstín 200 Latino, což je taková tmavší růžová s mírným shimmerem, na sluníčku vypadá docela hodně růžově. Nicméně po tom, co jsem si rtěnku dala na rty, obavy zmizely. Kupodivu mi tento odstín pěkně sedl :)
Co se týče balení, je typicky rimmelácké - nechybí fialová barva a typická korunka nahoře na víčku. Obal je plastový a rtěnka vysouvací. Četla a slyšela jsem názory, že balení je docela laciné, ale mně se tedy líbí. Balení je jednoduché, nepřeplácané, zkrátka vypadá dobře.
Tady vidíte swatch na ruce, ale další fotky vám toho řeknou více :)
Podle fotky sami můžete posoudit, jak moc rtěnka zalézá do vrásek - musím říct, že docela zalézá. Co se týče pigmentace, tak ta je výborná, stačí mi nanést jednu vrstvu na spodní ret a přitisknutím rtů barvu rozetřít. Pak už jen doladím srdíčko na horním rtu a jde se! Rtěnka také obsahuje vitamíny A, C a E, které pomáhají pečovat o pokožku rtů a zajistí pro ni hydrataci a krémovou texturu. Skvělou hydrataci musím potvrdit, cítím ji už při nanášení a docela dlouhou dobu i při nošení.
 Rtěnku jsem podrobila i jídlu a pití, abych zjistila, jestli vydrží. Vydrží. Sice už není úplně dokonalá, ale barva se ve rtech drží, takže stačí trochu přetřít a zase máte skvěle upravené rty. Pokud nejíte a pijete sporadicky, vydrží neporušená cca 3-4 hodiny, což si myslím, že je skvělá výdrž!
Zbývá jen dodat, že doporučená cena rtěnky moisture renew je 129Kč a vybrat si můžete se široké škály 25 odstínů, z nichž 15 je nových. Já jsem tak spokojená, že jí dám 9 bodů z 10 možných (za to zalézání do vrásek, i když to asi dělají všechny rtěnky, ještě jsem nenarazila na nějakou, která by to nedělala). Myslím si, že tyhle rtěnky určitě stojí za to, abyste na ně v drogerii mrkli :)

Máte tuhle rtěnku také? Jak jste s ní spokojeni? A pokud ne, zaujala vás a mrknete na ni?

8 komentářů

  1. Mám dva odstíny, do vrásek mi nezalézají, jsem s nima moc spokojená. Byly nebo jsou v akci za 99Kč, což je fajn cena

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnka ti sluší a vypadá vážně pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda bych vyzkoušela :) Tento odstín ti velice moc sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně mě láká, takže snad si ji pořídím! Jinak Tvůj odstín je strašně pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se tyhle rtěnky líbí ale ten tvůj odstín konkrétně moc ne, já jsem si koupila pěknou červenou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rtěnka Ti sluší vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tato rtěnka podle mě hodně lidí překvapila svou kvalitou, hlavně ty pestré barvy. :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím, hodně překvapila a ty barvičky jsou skvělé :)

      Vymazat

Děkuju moc za každý komentář :)