Places in Brno - cafés

Ahooj, tak včera ten hokej byl super, trochu nervy na konec, ale dali jsme to. Dneska to bude daleko horší, ale fandíme pořádně dál! Mně odpadla moje jediná dnešní hodina, takže jsem měla celý den volno, nádhera. Domluvila jsem si dvě předání oblečení z votočvohoz aneb když jsem si změnila město na Brno, obchody se rozhýbaly - zlatý osobní předání :) No a zítra mě čeká první seminář makroekonomie, tak se na něj jdu připravit. Vy si zatím přečtěte tento článek, který je teda hlavně pro Brňáky, ale tak i vy ostatní si vždycky můžete udělat výlet :)


Café & bar V Melounovém cukru
- kde ji najdete? Františkánská 17
- jaká je obsluha? Skvělá, celkově mi připadá, že se čísníci a servírky snaží vytvořit takové domácí prostředí, sami si pečou různé dortíky a vymýšlí tématické speciality, zákazníkovi dokáží vždycky poradit a doporučit mu něco na míru. Navíc si ze sebe umí dělat srandu a ty fotky na jejich FB stránce vždycky pobaví.
- jak vypadá prostředí kavárny? Jak už jsem psala, takové domácí. Kavárna není velká, najdete tu menší stolečky. Líbí se mi veliká tabule, kde jsou vypsané denní speciality, taky vlastnoručně psané cedulky u dortů. Celkově bych řekla, že prostředí je moderní a líbivé.
- a co cenová dostupnost? Na to, že je kavárna přímo v centru v Brna, má příznivé ceny. Za kvalitu si tu sice něco málo připlatíte, ale není to nic přitaženého za vlasy, ceny jsou srovnatelné s mými nejoblíbenějšími kavárnami v Kroměříži, a přece jenom v takových dvou městech je sakra rozdíl.
- webová stránka nebo FB? V Melounovém cukru; přidávají docela často a těmi fotkami dortíků lákají k návštěvě opravdu hodně!



Kavárna Air Café
- kde ji najdete? Zelný trh 8
- jaká je obsluha? Naprosto profesionální, milá, svým způsobem taková úslužná, ale příjemně. Oba dva číšníci, kteří nás ten den obsluhovali, se chovali vážně profesionálně, starali se o vás, ptali se, jestli máme všechno, až jsme si připadali jako nějaké celebrity. Přitom ale jejich chování není vlezlé, uchovávají ho v přátelském duchu. Latté art v mém cappuccinu mě příjemně překvapil, palec nahoru!
- jak vypadá prostředí kavárny? Originálně. Kavárna se totiž nachází v budově Moravského zemského muzea. Jak už samotný název napovídá, výzdoba se nese v duchu letectva. Když tam přijdete poprvé, pořád se na něco musíte dívat. Je to jako dát si kávu v muzeu, zvláštní, ale super!
- a co cenová dostupnost? No... Tahle kavárna je snad ještě v bližším centru než Melounový cukr, takže se ty ceny dají pochopit. Pokud si zajdete jenom na kávičku a k tomu si dáte třeba jejich výbornou makronku, určitě vás to nezruinuje. Nenazvala bych to studentskou kavárnou, ale ceny jsou ok :)
- webová stránka nebo FB? Kavárna Air Café
Tu cafe
- kde ji najdete? Nádražní 2a, v OC Letmo
- jaká je obsluha? V téhle kavárně nemají nabídku, nápojový lístek, prostě nic. Číšník k vám přijde a doporučí vám něco na míru, podle toho, na co máte chut. Doposud jsem tohle nikde nezažila, moc se mi to líbí a dávám tomu palec nahoru. Obsluha je moc milá a tímto zdravím Ivetku, pokud si to čte :) Jedinou nevýhodou je, že si něco dáte a vlastně ani nevíte, kolik to stojí.
- jak vypadá prostředí kavárny? Moderně, jsem vždycky fascinovaná těmi nosnými trámy, které jsou za barem využity k uskladnění lahví s vínem, vypadá to fakt dobře! Zajímavé jsou i obrazy na stěnách, normálně si je můžete i koupit, u každého je uvedena cena :)
- a co cenová dostupnost? Jak už jsem psala, nikdy nevíte, kolik vás objednaná věc bude stát. Tím, že je kavárna v centru a ještě k tomu v OC, tak jsou ceny poněkud vyšší. Ale pořád nic, co by vás při pohledu na účtenku vyvedlo z míry.
- webová stránka nebo FB? Tu cafe; jednou za čas pořádají tématické party jako Star Wars, Moulin rouge nebo Hollywood party.
A co vy? Znáte některou z těchto kaváren, byli jste tam, co na ni říkáte? A jaké kavárny mi doporučíte vy?

20 komentářů

  1. kavárny vypadají mile, hlavně ty první dvě, ráda vím cenu dopředu. :D kolik je taková běžná brněnská cena? moc si to nedokážu představit.. je to srovnatelné s Prahou? kolik tak dáš třeba za latté? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za latté cca 45Kč, někde i k 50Kč. Za klasické espresso většinou 38Kč, to je taková brněnská nejčastější cena, co jsem si všimla :D

      Vymazat
    2. tak to jsou fajn ceny, budu muset do Brna zajet. :)

      Vymazat
  2. Mňa včera hokej nasral a šokol zároveň. Hneď v prvej tetine 2 ci 3 góly a my 0 :D a potom sa to otočilo na 4:3, potom 5:3 no ... tak gratulujem teda a dnes vám držím palce (radšej ako USA) i keď to bude zaujímavý zápas :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo dobře jste nás natlačili do presu nakonci :D A dneska... Ze začátku to vypadalo, že to půjde a pak takový posraný goly, ach jo. Ale byli lepší, Amíci jedni, no...

      Vymazat
    2. No USA ide teraz .. podla mna budu mat zlato, vsetko vyhrali svine :D len oni tam teraz maju mladych hokejistov, hraju super, to sa im musi nechat

      Vymazat
  3. tak to abych si udělala do Brna někdy výlet :D <3

    OdpovědětVymazat
  4. Ty první dvě jsou hodně zajímavé :))) Ta poslední mě odradilo skrz ten lístek no :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Melounek miluju! Ještě mám moc ráda Fratelli Caffé, Café Placzek a Liberty café :)
    Ještě super podnik je Bistro Franz, což je ale bistro, ne přímo kavárna, ale kafe tam je taky super :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Placzka i Fratelli se už dlouho chystám, o tom bistru jsem slyšela, jezdím kolem něj šalinkou, tak díky za tipy :)

      Vymazat
  6. Já chodím nejraději do Liberty café :) tyto podniky vůbec neznám až na to v OC Letmo, ale nikdy jsem tam na kávě nebyla, jenom chodím okolo. Jinak Bistro Franz a hodně podobných podniků je na ul. Veveří tam je to fajn a strašně něobvyklé. A z cukráren mám moc ráda Aidu (La Dolce Vita) na Orlí nebo na Kozí ulici. Udělej ještě další článek na oblíbené, obchody/restaurace apod. v Brně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na to Liberty Café dostávám už druhý tip, mrknu na to! Aidu znám, měla jsem tam akorát zmrzku v létě, jinak zatím nic. A určitě bude i další článek, díky za podporu :)

      Vymazat
  7. Nechápu proč spousta pražáků hejtí Brno. Máte to tam super :) Příště až tam budu se prostě nějak musím dostat do "Tu café", vypadá úžasně! Děkuju za tipy!

    OdpovědětVymazat
  8. páni, to je super! stopro se do některé z nich stavím, až pojedu navštívit kamarádku do brna:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tolik kaváren a tak málo času! V Brně aby člověk žil celý život, aby to všechno stihl :)

    OdpovědětVymazat
  10. podle fotek mě zaujala hlavně ta poslední, fakt zajímavě řešený interiér! :) když se náhodou do Brna podívám, tak alespoň budu vědět, kam na kafčo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo mají to tam super :) Pokud se do Brna budeš chystat, tak dej určitě vědět, moc moc ráda bych tě viděla, Káji :)

      Vymazat

Děkuju moc za každý komentář :)