Balea face mask raspberry-vanilla

Konečně pátek. I když. Ne že bych toho měla málo do školy přes víkend, příští týden bude šílený, každý den něco! V úterý dokonce 3 písemky. Uf! Asi jsme si vybojovali tu francouzskou konverzaci i na příští rok, jako holky jsme to vzaly do svých rukou :) Tom už mi přijel z hor, tak se za chvilku uvidíme, těším se.
Vidím, že článek se seriály měl celkem úspěch, budu psát častěji takové povídací, chystám o jedné internetové stránce. Taky jsem přemýšlela zase o nějakém videu, would you like to? :)
Mimochodem, chci vám poděkovat za to číslo na boku - 300! Wow, díky, díky moc ♥


 Tak jsem masku včera vzala, naplácala na plet, 15 minut počkala, odstranila ji vlhčeným ubrouskem a výsledek? Plet byla jemná, krásně voněla po malinách a vanilce, hydratovaná, zkrátka jako dětská prdelka a já mohla jít s klidem spát! Za neuvěřitelnou cenu 18Kč s tím, že si masku můžete dát 2x-3x (mě to možná vyjde na 3x), rozhodně vřele doporučuju :)
10 bodů z 10 možných


22 komentářů

  1. nemusí to být špatné, ale já na masky moc nejsem :)
    no u nás to vypadá příští týden taky docela bledě

    OdpovědětVymazat
  2. A já jsem si ji před týdnem dala taky a pálil mě z ní ksicht :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tyjo! Asi máš nějakou citlivou plet či co :(

      Vymazat
  3. vyzerá dobre,pozriem sa na ňu niekedy v drogérii :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ešte som neskúšala ale tá vôňa musí byť krásna :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem měla od Baley nějakou samohřející masku a fakt mě z toho úplně hřál obličej :D Ale byla dobrá, pleť jsem po ní měla taky hebkou. Jinak hlásím, že už jsem vyzkoušela ty tablety do koupele a super, ta zelená voda je celkem vtipná. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Musí vonět fakt ktásně, taky jí někdy vyzkouším ale zatím jsem maskama dost zásobovaná :D:)

    OdpovědětVymazat
  7. Sem s videem, a masku určitě taky ještě zkusím :)
    Super tip děkuju a moc gratuluju ke 300 návštěvníkům !!!!:)

    http://c-m-writer.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. ja mam velmi rada balea masky hlavne tu látkovu a potom z mrtveho mora :) tuto nepoznam ale vyzera dobre

    OdpovědětVymazat
  9. Pokud vydrží i 3 použití a 18 kč, asi si pro i teda taky zajdu :D i když nemáme dmko nikde poblíž, až v centru a tak dále :D v cele porube jsou jen rossmani. je ta plet hebounká i druhý den? no, ale koukám, že je to limitovaná edice,to už u nás nebude...

    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo limitovaná no :D Hele, neurážej Kroměříž! Co víš, třeba bude, zkus to. A jo, je i na druhý den hebounká :)

      Vymazat
  10. joo, chceme video video video! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tam snad zítra poletím, jestli jí mají-tu chci :)

    OdpovědětVymazat
  12. mě přijde že mám po tom vždycky mastný xchicht:D musím mět nějakou co ztuhne třeba trošku:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jako je mastnější, ale mě to nevadí, mám sušší obličej :) A tuhnoucí chci taky vyzkoušet někdy, to mě dycky lákalo to pak jenom sloupnout z ksichtu :D

      Vymazat
  13. Pytlíčkové masky mám hrozně ráda, od Baley jsem ještě žádnou nezkoušela, ale slyšela jsem na ně zatím jen samou chválu, takže určitě vyzkouším :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá skvěle, já používám od Dermacol, ale ráda vyzkouším i tuhle. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nice!

    agoratopronta.blogspot.com
    Beijos Vanessa.

    OdpovědětVymazat

Děkuju moc za každý komentář :)